Tuesday, January 5, 2016

SAHABAT

Sahabat... Sahabat baik? Sahabat rapat? Sahabat karib? Sahabat baru? Sahabat lama? Which one is you?ha-ha! Sebenarnya.. Aku rindu sahabat aku.. Susah senang dengan sahabat.. Dulu aku punya sahabat.. Selalu berada di sisi aku... Selalu buat aku gembira.. Tapi aku tak tahu kat mana sahabat sekarang.. Sihat ke? Bahagia ke? Such a good memories between us.. Like nobody between us..We're always together.. I think u also miss me..ha-ha! Definitely maybe..But I dunno.. The love should for the friendship.. Because friendship cannot jump to death and hurt us.. I salute ur sacrifices for me.. It's more precious if we are friends forever... Sekarang kita punya kehidupan sendiri.. Aku punya kehidupanku bersama keluargaku dan aku percaya sahabat juga sama.. Cerita semalam beri aku banyak pengajaran dan kematangan.. Aku telah banyak belajar.. Aku rasa kesilapan yang kita lakukan sejujurnya tidak harus berlaku.. Percayalah, setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.. Allah S.W.T sebaik2 perancang..insha Allah.. Terima kasih kerana menjadi sebahagian dari hidupku.. Terima kasih selalu disampingku.. Terima kasih kerana memahamiku.. Terima kasih untuk pertolongan dan semangat untukku.. Sangat menghargai kamu wahai sahabat.. Aku doakan sahabat bahagia dunia akhirat.. Aku mahu sahabat tahu yang kamu adalah sahabat yang terbaik yang pernah aku kenali.. Sahabat yang tak dapat aku cari ganti.. Maafkanlah aku di atas segala khilafku.. Aku mohon kemaafan dari sahabat di dunia dan di akhirat.. Even we cannot meet.. But for me we still friends forever.. Please keep this word : "We are friends forever" Friendship never ever die!
>>Coretan ikhlas dari aku untuk sahabat<<

No comments:

Post a Comment