Saturday, February 26, 2011

.....siApEkAh????.....

Seribu 1 soalan yg bermain di pikiran aku...Siapekah dy...Aku x yakin aku mengenalinye wlupn dy slalu dkt dgn aku...Bukan senang mencari cinta sejati dan kekalkan kebahagiaan...Bagi aku, kebahagiaan bukanlah sesuatu yg sng didapati..memang sukar memenangi hati org yg kte syg...tp hasilnye blom tentu kite tahu kite akn peroleh atau x...

Setiap manusia mempunyai keinginan masing2.... aku nak kan seorg lelaki yg boleh jd tempat aku bergantung. Serius ngn aku, hdp bersme2 ngn aku selame2nye...Dan bukan yg hny mengeluarkan kata2 manis, dn akhirnye campak aku mcm sampah...

Aku bkn xnk bercinta lg...Cume aku tkot perkara yg sme berulang..aku da fobia kot...coz ble aku da bercinta, aku akn syg cgt ngn laki tu...ble clash, aku frust cgt2...bia r laki yg setrusnye hadir dgn niat yg baek n serius amik aku sbg suri dln hdpnye...amin...

Aku x bpe yakin, betol ke dy lah orgnye yg ade dlm hati aku yang bernanah nie bt mse nie....Kdg2 mls aku nk pikir bab2 cinta...tp bile pikir balik, aku kena sedar diri aku...aku perlukan teman...aku pn dah meningkat dewasa..so, why not? huhuhu...ape2 pun, siapekah dy?....hahahaha... tettt!!

1 comment:

  1. wau! siapakah itu~
    aty dy sedang bergumbira.. haha~

    ReplyDelete